lørdag den 18. februar 2012

VINTERFERIE..

SLUT PÅ VINTERFERIEN :-(!...
Nu har os jyder vores sidste ferie dag imorgen inden skolen begynder igen..
-det er ret trist men det bliver nu dejligt at komme ned til ALLE de dejlige mennesker nede på slottet igen :-))!

Jeg vil lige fortælle jer lidt om min ferie, den startede ud med jeg fik fri om fredagen, hvor jeg blev hentet på skolen af min søde mor, da vi kom hjem pakkede jeg ud og pakkede om, da jeg tog toget til Odense lørdag morgen for at tilbringe nogle dage ved min søde veninde Sophie, det var bare nogle super hyggelige dage, vi var til 30 års fødselsdag ved hendes moster sammen med hendes familie, og da de bor på Fyn havde de jo ikke ferie fra skolen endnu så jeg tog med hende i skole om Tirsdagen! det var hyggeligt vi lavede ikke så meget så det passede jo fint i mine ferie planer :-)
Tirsdag aften tog jeg så toget hjem igen, da jeg skulle til frisør og i byen med min anden veninde Sofie om Onsdagen.. så tidligt op onsdag og ned til SUPERNOVA for at blive klippet, det var bare super lækkert de var vildt søde og skide dygtige til at klippe.. (du kan finde deres hjemme side lige HER! )
Da jeg så var blevet klippet tog jeg hjem til min veninde Sofie og chillede lidt inden vi tog op til mig, da vi så endelig fik taget os sammen til at gå, gik vi op til mig og lavede aftensmad (Hvilket bestod af at varme noget kartoffelmos i ovnen hihi) så gjorde vi os megaaaaa lækre og tog videre over til en anden veninde hvor vi mødtes med 2 andre så vi var 5 i det hele, så startede vi op med noget druk der og spillede et eller andet lorte spil "ondskabens cirkel" (som jeg blev pænt fuld af).. ellers hyggede vi bare der..
Da klokken rundede de. 00.00 blev vi kørt ned i byen og der startede festen for alvor på Shakers (et diskotek i kolding) vi fyrede den max af, lige indtil ..... ja det siger sig selv jeg kastede op adadad,, men så festede vi jo bare videre da jeg var færdig, vi blev trætte ved en 03.00 tiden og valgte at tage en taxa hjem..
SUPER FED AFTEN - TAK TIL SHAKERS SOM FORMÅR AT HOLDE FEST!.. 
dagen efter vågnede vi først kl. 15:30 ups!.. hehe vi lå i sengen hele dagen og ja indtil vi gik i seng igen..
Dagen efter (altså fredag) kom min søde kæreste Mikkel, og jeg havde bestilt billetter til mission impossible ghost protocol om aftenen, (den var bare super fed!!) Og efter det fik jeg ham til at se Valentin day med mig fordi vi jo ikke var sammen på valentins day. :-D! super hyggeligt!..
næste morgen får jeg den smukkeste halskæde og og den sødeste lille krukke med vand og bladguld i, dog finder vi også ud af at han er blevet syg! Øvbøv! så mig og min mor kørte ham hjem igen så han kunne sove og blive rask<3.. og nu ja sidder jeg bare og ser kanal 5! og nyder inspirationen jeg får fra andre folks blogge.

Lidt billeder fra ferien:  
Den smukke halskæde og krukke med bladguld fra min kæreste<3

I odense ved Sophie ANSIGTSMASKER!! FTW..

Sofie chiller ved Stephanie

Mig & Sofie lidt bedugget xD?

FÆÆÆÆST!<3

Gang i mig :-))!

Ondskabens cirkel! = du gør mig fuuuld!

Kæresten inden biffen :-**


HVAD HAR I LAVET I FERIEN??<3... 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar