fredag den 24. februar 2012

LOVE IS IN THE AIR!..

6-måneder



-I tirsdags havde mig og min fantastiske kæreste halvårs dag!Jeg syntes bare det er helt fantastisk som tiden er fløjet afsted vi har haft op&nedture sammen, men har altid fundet ud af det igen! Lille besked til kæresten 


"Lige fra første gang jeg så dig, forelskede jeg mig i dine smukke øjne du stod der og smilede til mig og jeg var sikker på at det nok skulle blive dig og mig, og nu har vi holdt ud i ét halvt år, og håber vi kommer til at holde sammen meget længere tid end det! I LOVE YOU!

 d. 21-08-2011

 Den lykkeligste dag i mit liv<3..



 Tusinde tak for de smukke blomster skat!

-da du gav mig dem sagde du at de tre røde roser i midten var næsten lige så smukke som mig..

Jeg elsker dig virkelig virkelig højt de er så smukke! og jeg håber virkelig de holder længe<3 


kyskyskys.. 






-Det var nok det sidste fra mig denne weekend da jeg tager til ballerup imorgen og først kommer hjem søndag! måske i er heldige at få et lille clip imorgen også hvis jeg husker det!

Ellers god weekend til alle :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar