mandag den 27. februar 2012

SÅÅÅ! MEGET AT FORTÆLLE :-))!

NY START PÅ UGEN :-))!
SAY WHAAAT?


Hej alle søde folk som læser min blog :-)! 


Håber at i alle sammen har haft en dejlig weekend!


Det har jeg :-)!! 
jeg tog til Ballerup lørdag morgen med en Pendler ved navn Tina super sød! 
da vi ankom til Ballerup satte hun mig af ved min rumbo Sifs  hus :-), det var bare super lækkert at se hende igen!..
Da jeg kom hjem til hende skulle vi ud og handle ind til aftensmad! og så gik dagen egentlig bare med at lave super lækker aftensmad til 17-mand :-) (rodfrugter, salat, ovnstigte kartofler, bage kartofler, bøffer og sovs) MUMS! og så lige de der sandwich til natmad som vi skulle smører til 60-mand! :-) det tog sin tid men det var hyggeligt!
Kl. 16.00 kom Sifs bedste veninde Katrine og hjalp lidt til! ;) Og så småt som tiden skred frem af blev klokken 17.00 og vi skulle til at gøre sig klar til fest! ALT krigsmallingen, skoene og kjolerne kom frem!! og så var vi ellers igang :-D

Da klokken nærmede sig 18.00 begyndte de første folk at komme da de skulle spise med :-)
vi havde navne runde og der blev åbnet gaver!!!
Efter vi havde spist begyndte folk at vælte ind af dørene og så startede festen ellers, folk drak sig stang barcardi, nogle kastede op andre væltede borde haha! (De sjællændere er sku ikke for kloge!) men ellers gik alt fint! jeg gik i seng kl 06.00 næste morgen men der var også nogle som sletter ikke havde sovet :D
SUPER FED FEST!

-dagen efter gik ellers bare med at rydde op! pakke sammen og så gik turen mod efterskolen :)
IDAG HAR JEG.....

været i skole, som sevanlig er jeg træt mandag men bliver hurtig frisk :-)! 
Jeg har også været til optikker for at få tjekket mine øjne! damen sagde jeg skulle have taget en anden test på øjnene i Kolding med min mor! men det så ud til at jeg var lidt langsynet! :-( ØVBØV nu må vi se hvordan det går!

Ellers så skal vi snart spise på skolen! og efter stille/lektie timen så skal vi holde fastelavn jeg skal være shh... 

det afslører jeg selvfølgelig ikke xD! men det for i at se i det næste blogindlæg imorgen!..

I MÅ HAVE EN SUPER LÆKKER AFTEN!!! :-))!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar