søndag den 25. december 2011

CHRISTMAS EVE!

Juleaften Og?…
Nu er Julen atter overstået, og jeg håber at i allesammen har haft en dejlig aften, og måske fået noget af det som i havde ønskede jer? 

Jeg har bare haft en fantastisk aften jeg startede med at gøre mig selv i stand hjemme, så kørte min mor, bedstemor og jeg til Odense for at fejre det hos min moster. 
Det var bare super hyggeligt vi fik spist en masse lækker jule mad, vi dansede om træet, julemanden kom og vi fik sørme også nogle lækre gaver alle sammen :-)...



Her kommer lige nogle billeder ind fra juleaften!

Så er bordet dækket, nu mangler vi bare
maden, jeg syntes det ser godt ud?.



Så har vi sat os til bords og nyder alt den gode julemad!
Sikke et dejligt billede mors fætter, min fætter og Kathrine
sidder og venter på julemanden og råber bare SE,SE,SE!
hele tiden hvor er i dejlige!

JAAAA! nu kom julemanden og Katrine og fætter Hjalmer er
godt i gang med at høre om han har gaver med! :-) 

ØV! nu skal han hjem men heldigvis havde
han nogle LÆKRE!! gaver med!

Gaverne?..


Har i fået nogle gode gaver?.. måske en da noget som i havde ønsket jer? det har jeg ihvertfald!! har fået en masse dejlige gaver, og nogle af dem vil jeg lægge billeder ind af herunder. 


Army grønne G-star bukser!
YesYesYes! jeg fik mine grønne bukser, men der ligger faktisk en underlig historie bag at jeg fik dem! Jeg havde linket dem på min facebook profil da jeg syntes de var mega fede, og uden de stod på min ønskeseddel og uden jeg tænkte på at min mor havde facebook. 
men så havde min mor set dem og købt dem!
OG JEG ELSKER DEM! 
(FORFRA) 

 (BAGFRA)
GAVEKORT?..
Ja.. tak! fik 2 gavekort til Matas..
1 på 200,- og 1 på 300,-

-HEEEJ MATAS! jeg har 500,- at bruge i jeres butik!!! 
BEDSTEVENINDE?..
Ja hvem har lige verdens bedste veninde det tror jeg nok lige er mig!! tusinde tak for den søde bodyshop krops sæbe og creme, og de 4 øjenskygger og et parsøde øreringe som jeg ikke lige fik med på billedet elsker det bare!!

-håber virkelig også at du kunne lide din gave!

LOOOOOVE YOU SOFIE BREGNHØJ!
NÅR KULDEN KIGGER!..

Fik bare de dejligste vanter og bevarmere med dette søde mønster af min bedstemor!
de er bare bløde dejlige flotte!

OG! ja nu kan kulden bare komme an!!













Bare lidt heldig?...
Ja det tror jeg nok lige ;-) er simpelthen så glad for alle mine gaver og havde en helt fantastisk aften med min familie! Nu er der julefrokost imorgen hos bedstemor med familien... ihhh... jeg elsker bare juletiden!
Idag har jeg bare ligget og slappet af og set topmodel hele dagen og det vil jeg nu blive ved med!!! ha en god aften alle dejlige folk!..
xoxo. Marie Lunden


Ingen kommentarer:

Send en kommentar