søndag den 19. februar 2012

NEW IN!!... 
 ♥         

Jeg har igen shoppet lidt i ferien og fået lidt nyt :-))!
DET HELE SAMLET :-))!




"SKÆG" tape!..

Jeg var i centeret med min alt for dejlige kæreste Mikkel, og vil gik en tur i Tiger da jeg faldt over denne charmerende / søde rulle tape til kun én 10'er!! 
Jeg måtte eje den!
NU HER er dette skægmotiv meget populært både på ringe og halskæder og diverse andre ting, og ja den dille er jeg også blevet bidt af og har faktisk selv været igang med at lave et rulle bord med skægmotiv overdet hele.. 
(Det vil mit næste blogindlæg blive om)..




PASTEL FARVET NEGLELAK!..

Pastel farverne er ved at kigge frem igen, og er faktisk ved at blive helt moderne igen... Jeg syntes selv at pastel farver er super lækre og har også et par andre neglelakker i pastel farver..
Men min bedstemor kom hjem til mig med denne neglelak som jeg bare syntes er super fed! du kan have den på til nærmest alt! 
den er bare lovely' i mine øjne... Tak bedstemor!!.

Mærket: Depend (man kan få rigtig mange farver neglelak fra depend og de er ikke særlig dyre,l, de tørre hurtigt, og er nemme at arbejde med.. kan klart anbefales)


M'A'C STUDIO MOISTURE CREAM!..

Super lækker creme fra MAC, som jeg har brugt det sidste år, den er super lækker giver fugt og en dejlig blød hud! 
dyr men god! kan klart anbefales!!!..

Mærke: MAC..
Jeg har købt den i Magasin i Odense (ved MAC's bod) der er 50ML. i den koster 285 kr. (Men alle pengene værd!) jeg bruger den morgen og aften og den har snart holdt i 3 måneder :-))!




Det var lidt nyt håber i kunne bruge det!.. 

Mit næste blogindlæg kommer til at handle om jaé "GØR DET SELV" lidt handyman,, er der vel i alle piger :-))!!
Glæd jer.. 

-Nogle spørgsmål skriv endelig til mig.

~
*FACEBOOK: MARIE LUNDEN


Ingen kommentarer:

Send en kommentar