tirsdag den 21. februar 2012

GØR DET SELV!.

*SKÆG(T)* BORD!?.. HOW TO MAKE?

HEEEJ :_D! folk har lavet et sjovt forslag til at dekorere sit 
bord/natbord hvilket som helst bord med! hvis du vil have 
lidt nyt! 
Håber det er noget i kan bruge! :-))





Endelig fandt jeg ud af hvad jeg kunne bruge mit super duper "skæg" tape til!! jeg valgte at udsmykke mit gamle røde IKEA rullebord, før var det utrolig slidt, noget af malingen/lakken var også faldet af! :-(..
Jeg startede med at tape noget almindeligt hvidt A4-papir på overfladen (så det dækker hele overfladen). Så fandt jeg mit super skæg tape frem som jeg har købt i TIGER for 10,- (50 meter). og så begyndte jeg ellers bare at tape på overfladen! "jeg har så valgt at tape alle skægene på samme vej men hvis man vil kan man jo altid tape lidt den ene vej og lidt så skægget vender den anden ved også".. 
Da jeg havde tapet hele overfladen ind fik jeg en NY idé jeg ville da tape hele bordet ind :-)! og det begyndte jeg så på (har dog valgt at lade værre med at lægge hvidt A4-papir under de andre steder hvor jeg har tapet, så den får et lille rødt skær under tapet hvilket giver en fed effekt!!)..


HER ER LIDT BILLEDER AF BORDET SOM DET ER BLEVET EFTER...


Jeg syntes selv at det er blevet super godt! og igen som jeg har nævnt før er dette skæg begyndt at blive mere og mere på mode, og det giver da også lidt friskt til værelset...
-JEG ELSKER MIT NYE BORD!


(Hvis du ønsker mere info kan du skrive til mig på mail eller facebook)
Mail: Lundenbabe@hotmail.com
Facebook: Marie Lunden










OBS... Hvis du på et tidspunkt ikke ønsker at have skæg på bordet mere, og du ønsker at pille det af skal du være opmærksom på at tapen kan risikerer at trække noget af lakken med af igen... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar