torsdag den 23. februar 2012

Weekenden!..

VI STARTER TIDLIGT UD MED FREDAGS SLIK PÅ EN TORSDAG!






Så er det fredag imorgen!!! men jeg starter lige lidt tidligt ud med fredags slikket :-))!

-Hvad skal i lave i weekenden?


Jeg skal hjem fra efterskolen imorgen (lidt trist da mange bliver!) men men men!
Når det så bliver lørdag skal jeg til Ballerup, over til min gamle roomie fra efterskolen sidste år, hun er nemlig fyldt 18 år og har inviteret mig til 18 års fødselsdag (VILD UNGDOM!!) 

-Men da jeg syntes togbilletterne stiger og stiger (Selvom man har wildcart!) så har jeg valgt en anden løsning, for sad nemlig hjemme rigtig længe og tænkte over hvad jeg skulle gøre da jeg bare skal være med til at fejre min gamle roomies fødselsdag, så jeg tjekkede da lige Pendlernet ud! og yea yea yea! der var man heldig. En dame ved navn Tina skulle da lige til Djævleøen og hjem dagen efter (Jamen det passede jo lige mine tider) jeg skrev en rigtig sød besked til hende og fortalte hende hvem jeg var og at jeg skulle til fødselsdag derovre, og spurgte om der var mulighed for at jeg kunne køre med der!
Og så får man da lige en glædelig besked tilbage hvor der står at det kan jeg da godt for kun! 350 kr. (tur/retur) der sparede jeg lige 159 kr. på transport (turbillet= 165 kr. returbillet= 248 kr. S-togsbilletter udgør i alt= 96 kr.) RIMLIG LÆKKERT :-))!


-Ellers skal jeg da bare have en fed weekend!!!..

HAV EN SUPER WEEKEND!!! :-))!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar