torsdag den 12. april 2012

"Happy birthday, I miss you!" 


Dette indlæg vil jeg dedikere til min gode ven Martin, har fødselsdag idag! Han døde for en måned og 18 dage siden! jeg savner dig utrolig meget Martin og det ved jeg at der er rigtig mange andre end mig som også gør! Idag skulle du være fyldt 19 år, det er ikke til at forstå at vi ikke skal fejre dig?? ikke skal give dig fødselsdags kram mere eller synge for dig! men jeg ved at de smukke engle oppe i himlen nok skal få dig fejret! Da jeg ikke er i Kolding idag, og derfor ikke kan sende et brev ned af åen til dig! vil jeg senere gå ned til søen ved min skole, og lade brevet og billederne flyde ud på det smukke vand! 
ALLE mine tanker vil idag gå til dig ven! elsker og savner dig og vil ALDRIG glemme dig!..

(Hvis i ønsker at støtte Martin og hans omgangskreds i gruppen er i velkommene HER!

xoxo. Marie 

2 kommentarer:

  1. er ked af at høre det med din ven. Det er aldrig sjovt at miste nogen.
    RIP til ham!
    - Peace out!
    http://emmaschutzjepsen.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. jae! men tak fordi du ville læse det! det betyder rigtig meget!

    xoxo. Marie

    SvarSlet