onsdag den 4. april 2012

d.04.04.2012

FERIE!!!... 

så for satan!!! endelig er der ferie!<3
Jeg har fået overstået mine Termins prøver og syntes  det det gik super godt! så man kan jo altid håbe på det bedste? er jeg den eneste der har været oppe i terminsprøver? hvis i har hvordan syntes i så at det gik??

Nu ser jeg bare frem til en lækker ferie herhjemme i Kolding! (selvom jeg stadig er på krykker :-( ).. 
Jeg har også fået mit hår hjem! så i ferien skal jeg også have sat hotfusion på :-)!!! YES! (billeder kommer når det er sat på)

i aften skal jeg bare hygge med min mor, Nu singleliv, efter det dagens mand og så slutter vi lige aftenen med paradise hotel.. og så skal håret da også lige farves :-)..

Håber også i får en dejlig aften!..

xoxo. Marie


2 kommentarer:

  1. Jeg fandt din blog, og synes det så rimlig interessant ud. SÅ valgte at blive fast læsere, og følge med i din blog.. :-))

    og jeg har selv en blog, her inde. SÅ ville blive glad hvis du ville tjekke den ud, og måske blive fast læsere og følge mig.. :-))

    http://lillenumseskat.blogspot.com/
    Kram Celine. :)

    SvarSlet
  2. Hej Celine :-)!

    Sorry jeg først lige har set din kommentar nu, har haft så travlt med eksamens forberedelse og så videre :-)..

    Men tusinde tak fordi at du syntes om min blog, jeg skal nok se om jeg kan få tid til at skrive nogle flere indlæg :-)!

    Jeg vil da gerne smutte et smut forbi din blog :-)

    Mvh. Marie Lunden :-D

    SvarSlet