fredag den 11. marts 2011

Farvel :'(




"Jeg stopper aldrig med at holde af dig"
Lars Peter, vi har haft det så skide sjovt sammen, efterskole livet var skide skønt med dig, du var der altid for alle, altid hjælpsom og gavnede rigtig meget til efterskolelivet.
De her syv måneder med dig har bare været fantastiske vi begyndte sådan rigtig at snakke sammen den dag vi havde bevægelse hvor vi gik gennem skoven, hvor jeg havde kina sko på så du bare mig over mudderet inde i skoven, og så gik snakken ellers bare godt mellem os!, og de gange hvor du har  været på vores værelse hygget snakket taget billeder, drillet mig og haft det sjovt det er noget jeg aldrig vil glemme.
Vi har grinede sammen, men vi har også haft hårde tider sammen, og snakket seriøst om alle mulige ting, hvis du havde det svært vidste du jeg altid var klar til at snakke, og hvis jeg havde det svært så vidste jeg at jeg altid kunne gå ned til dig, for jeg vidste jeg kunne stole på dig!, jeg kunne blive rigtig sur på dig, hvis du drillede mig for meget, men jeg kom altid til at grine til sidst, for du er en person som man bare ikke kan være sur på jeg kunne ihvertfald ikke!.
jeg holder utrolig meget af dig LarsPeter, jeg ved og du ved ligeså godt som mig at du lavede noget lort, og man er nød til at tage straffen vi troede begge to at du ville få en chance mere, men det gjorde du desværre ikke. Da du ringede til mig og du sagde du havde en dårlig nyhed vidste jeg godt hvad det var jeg blev simpelthen så ked af det, jeg var nød til at lægge på, og gå ind til Signe og snakke med hende. Da vi havde været ovre ved Martin Falk ja kunne godt se at man var nød til at sætte en stopper for det, men det var hårdt, for som han også siger det er hårdt at sige farvel til en person man holder så meget af!!!<3.
Men jeg ved det ikke kun er mig der er ked af det, det er der flere der er, og jeg er ikke den eneste som vil savne dig det er der også mange andre der ville!. og så er jeg heller ikke den eneste som ikke forstår du lige dig at du er blevet smidt ud :(
men LarsPeter du ved jeg ikke stopper med at holde af dig, for du var en af mine bedste venner på den her skole og sådan en som dig stopper man ikke med at holde af selvom at du laver noget lort. Alle kan lave noget lort og der er flere der har lavet lort på skolen, men det er bare rigtig trist at det så skulle gå ud over dig, der er flere folk som har lavet mere ballade end dig!
Men LarsPeter!, du er en fantastisk, dejlig, sød, smuk, rar, skøn, ægte, ærlig, og ikke mindst af alt så er du bare alt hvad en rigtig ven skal have!.
Og selvom at du ikke går her mere, så vil jeg ikke miste kontakten til dig, og du skal vide du altid kan komme til mig, skrive eller ringe hvis du nogen sinde skulle ha en dårlig tid eller noget, for jeg vil altid  være her for dig!..
Du er et af de mest fantastiske mennesker jeg nogen sinde har mødt!.
JEG ELSKER DIG


OG GLEMMER ALDRIG TIDEN PÅ SKOLEN MED DIG!


Marie Lunden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar