onsdag den 30. marts 2011

.

Nu er det ved at være et stykke tid siden jeg rigtig har blogget så nu vil jeg igang igen :-)

Ugen:
Mandag: Der var jeg oppe og få min nederste bøjle af, det var bare super dejligt!. har nu fået en ståltråd ind bag tænderne :)
Tirsdag: Der var jeg bare i skole' og til fodbold og ha gymnastik sådan en OKAY" dag :-)
Onsdag: Idag har jeg været i skole' og her om lidt skal jeg til kropstræning, og efter det skal jeg til spring' det er OKAY" så afslapning i aften :-)
Torsdag: Først skal jeg i skole, og så skal jeg have gymnastik og så skal der slappes af :D
Fredag; Har kun én time så skal jeg til Odense ind til lægen og snakke med dem om mit øre :-(, bag efter skal jeg i magasin og hente min nye jakke som har været til syriske, det glæder jeg mig super meget til, og så skal jeg ha snakket med dem om mine sko som er flækket øvøv :(.
Lørdag: (på skolen) om morgenen kommer min mor over og kører' så skal vi til 2 opvisninger, en i højby og en i korup det bliver sku fedt nok alligevel :-) 
Søndag: (på skolen) opvisning igen i Nyborg. 


Super Uge :-).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar