fredag den 18. marts 2011

about me.

Du hedder: Marie Lunden.
Kælenavn: Marie, øffe eller putte.
Sang, som du sørger til når du er ked: L. Ron Harald - Tåren på min kind.
Afhængig af: Facebook, venner/veninder, min familie og dans.
Hvad tror folk om dig? Det ved jeg ikke' måske en smugle hyper.
Hvad får du oftest komplimenter for? enten mit hår eller min måde at lægge make up på.
Hvad siger du for at imponere folk? Ehm. jeg er bare mig selv' vil ikke at folk skal ku lide mig for hvad jeg siger eller hvordan jeg ser ud men for hvem jeg er.
Hvordan kan man imponere dig? Ved at være sig selv!'
Griner du nogle gange når du er alene? Ja så tænker man på noget sjovt og så griner man bare :D
Hvad står der i den sidste SMS du fik? "Godnat skat<3"
Hvor bor du? 6000 Kolding. 
Trives du der? ja det er fint nok.
Ejer du et par converse? ja jeg tror jeg ejer hele 5 par jeg elsker dem og de er skide behaglige.
Sprut, cider, vin eller øl? Sprut, øl & cider.
Bliver du nogensinde for fuld? Ja det kan jo ske.
Hvilket mobilabbonement har du? Oister:-).
Er du allergisk overfor noget? Har nikkel allergi.
Har du haft sex i dag? Nej.
Hvordan tager du telefonen? "hej" eller "det marie"
Hvem ringede du til sidst? 30'eren.
Antal timers søvn i nat: hele natten :D.
Sov du alene? Ja, eller på værelse med min roomie.
Plejer du at komme til tiden? Altid.
Hvornår har du det bedst? det er forskelligt kommer an på mit humør.
Hvornår blev du sidst fotograferet? pænt stykke tid siden :).
Hvordan har du det lige nu? Godt.
Hvilke(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab: Mit rod :D' 
Hvad synes du om dine fødder? de er søøde :D' for de er små.
Hvad savner du? Min afdøde bedsteveninde!.
Havde du en god aften i går? ja spring/gymnastik opvisning.
Favoritdrik om morgenen: mælk.
Barberer du ben? Ja.
Hvornår plejer du at gå i seng? Ti-elleve.
Er du genert? nej!!.
Dyrker du sport? Ja.
Tror du på kærlighed ved første blik? Ja.
Har du nogensinde kastet op offentligt? Ja.
Hvad ville du gøre hvis du var dreng for en dag? aww det ved jeg skam ikke. 
Er du tilfreds med dit liv? Ja.
Er du forkælet? Lidt, jeg er jo enebarn, 10hi ;3.
Hvad skal du i morgen? over til min bedst barndomsveninde lærke!.
Hvad er det værste du ved? onde mennesker!.
Hvor mange penge snolder du væk på en uge? det er skam forskelligt :D. men ja mange ;)
Hvilken kendis synes du er et godt forbillede? det ved jeg ikke!.
Hvad længes du efter? En ORDENTLIG kæreste!!!!.
Hvilke hårprodukter bruger du? Hårshampoo, Hårkur, Hårlak. 
Er du vild med nogen lige nu? Nej.
Du samler på: Go cards :D
Grønne eller røde æbler: Grønne, med lidt rødt.
Hvem ringer du til når du er vred/ked? Kommer an på hvorfor jeg er ked af det.
Kan du lide golf? Nej.
Hvornår stod du op i dag? kl. 07:15.
Har du sovet i din egen seng i nat? Ja
Har du strømper på nu? nej.
Er det okay at græde? Ja!.
Hvornår græd du sidst? hele sidste uge s;.
Hvad ville du gøre hvis du vandt en million? uff, det lyder rart nogle skulle gå til sko!.
Bruger du briller eller kontaktlinser? nej.
Synes du det er vigtigt at gå i mærkevaretøj? Nej.
Hvornår står du op i weekenden? mellem 10 og 12.
Er du piercet nogen steder? Ørene og navlen :).
Har du nogen tatoveringer? Nej.
Vil du giftes? Ja i kirken!.
Vil du have børn? Ja.
Solbader du ofte? Ja, om sommeren.
Er du god til at lave mad? Nej!
Har du flyskræk? Nej.
Hvor smidig er du? pænt smidig.
Er du musikalsk? lidt guitar :D
Hvad drikker du når du er tørstig? Vand.
Hvad er din favorit-is? Manolo.
Tror du på liv efter døden? Nej.
Kan du lide sushi? Nej du.
Hvad spiser du helst når du ser film? Chips og slik.
Bor dine forældre sammen? Nej.
Har du tandlægeskræk? Ja.
Er du et morgen- eller aftenmenneske? Aftenmenneske.
Hvad farve er dine øjne? lyseblå.
Har du nogensinde grædt dig i søvn? Ja.
Hvor ofte motionerer du? Hver dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar