søndag den 20. februar 2011

Weekend + Ferie :-)

Min Weekend har bare været lovely!.
fredag' mor & papfar henter mig på skolen, så ud og bowle med de dejlige,
lørdag' centeret med min mor, og papfar så hjem og pakke og så kommer kæresten
og hans familie og henter mig, så ud til dem og spise, og så sove der ude, og se en hel masse
film og bare slappe af det var dejligt :)' idag kom jeg så hjem sidst på eftermiddagen og bare set fjernsyn med min mor til aften <3'

Ferien'
imorgen skal jeg bare hygge mig lidt og gå og pakke lidt, så tirsdag skal jeg tidligt med toget til Odense og i praktik, og sove ved hende den dejlige Sophie Frost til torsdag love you girl!.
Hvor jeg også skal i praktik ved frisøren ID HAIR i Odense, fra tirsdag- lørdag, dog torsdag skal jeg ud og sove ved min moster til lørdag, og så hjem efter praktik, og slappe af de sidste dage.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar