søndag den 20. februar 2011

korthåret frisør dukke opsætning.




Trin for trin:
1. jeg startede med at putte GOLDWELL FLAT MARVEL i hele håret for at beskytte det mod varmen, derefter glattede jeg hele hårdet.
2. så gik jeg igang med den ene side (højre) jeg flettede en fransk fletning ned over højre side af panden, og puttede en lille elastik i. 
3. så lod jeg en tot hår hænge, og begyndte at lave den næste franske fletning, lidt længere henne i håret, og puttede en lille elastik i, og satte hårnåle i så man ikke kan se de små mellemrum uden hår hvor man har flettet.
4. og dem lavede jeg fire af om til midten af håret. 
5. jeg krøllede et stykke af håret og sprayede hårspray i, hvor efter jeg trak det lidt om i bag og satte en hårnål i.
6. og det samme gjorde jeg 6 gange. 

Det er en meget fed, og anderledes opsætning.
HUSK: det kan godt være i skal lave lidt flere fletninger, eller i skal krølle lidt mere hår, det kommer andet på hvor stort et hår man har.

1 kommentar: