fredag den 1. juni 2012

GIVEAWAY??..


Hej alle søde læsere!..
Jeg har tænkt på at lave en giveaway!.. så når jeg runder 50 faste læsere vil jeg lave min første giveaway!..
hvor jeg vil udlove en præmie som alle har chancen for at vinde!

Indtil nu står jeg og vipper lidt imellem et par ting:
- Neglelak
- Makeup
- Smykker

- pynteting til værelset


Smid meget gerne en lille kommentar om, hvad du helst ville vinde, så jeg har en ide om, hvad i aller helst vil se i et giveaway! Jeg vil helst ikke blive nødt til at lave en afstemning, da det vil tage utroligt lang tid.

Du må også meget gerne komme med en helt ny ide! d:



xoxo. Marie Lunden

9 kommentarer:

  1. Smykker eller makeup!
    Btw, fed blog du har, vil du ikke tjekke min blog ud og blive fast læser det ville være dejligt!

    http://foreverfashionfreak.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Tak :-)

    og jo self vil jeg da det :-)

    kh. Marie

    SvarSlet
  3. Hej Marie!
    Fed blog, jeg er fastlæser!
    Jeg har også en blog, hvis i vil må i meget gerne tage et kig forbi den, og måske endda blive stalker (ude i venstre side)

    //Michelle
    Chelli-life.dk

    SvarSlet
  4. Hej Michelle :-)
    Tak Tak :-)

    det vil jeg da kigge på :)

    kh. marie :)

    SvarSlet
  5. Du bare for dejlig Marie Lunden!!!!!!
    Elsker dig! <3

    Hilsen din semi Roomie, Camilla Greve :D

    SvarSlet
  6. NUUURH DU SÅ SØD CAMILLA ILM :) <3

    SvarSlet
  7. Tusind tak, det ville jeg blive rigtig glad for! <3 :)

    SvarSlet