torsdag den 22. marts 2012

AT MISTE...SIN KÆRLIGHED..

Som i nok ved....

Har jeg ikke blogget så meget på det sidste, det skyldes at min nu eks kæreste, valgte at slå op med mig forrige mandag, og som i nok har gættet har det taget utrolig hårdt på mig da jeg virkelig var forelsket i den her dreng.. men som det er nu er det nok bedst!.. men for ikke at blande for meget personligt ind i det så vil jeg stoppe den her og takke Mikkel for de bedste 6½ måneder i mit liv!.. 

DOG syntes jeg at det er vildt så hurtigt drenge kommer over deres eks kærester?, eller ihvertfald gemmer de følelserne væk? HVAD SYNTES I OM DET?..

syntes godt nok selv ihvertfald at det kan være lidt respektløst, når de der drenge bare render rundt med 100 andre piger lige efter! Det gør ihvertfald mig ked af det!.. 


NEJ! Mikkel var mig IKKE utro! er bare enig i teksten<3.. ER I DET??..

(Jeg har selv tegnet det! men dog kigget efter et billede jeg fandt på google).. 








HA EN GOD DAG ALLESAMMEN! :-))! jeg vil ihvertfald nyde det gode sommer vejr :-) 

xoxo. Marie..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar