mandag den 4. april 2011

Kjoler.

Jeg tænkte jeg lige ville dele lidt kjole med jer :-) nu hvor solen stille begynder at titte frem, og festerne også :-)
Jeg har fundet min yndlings kjole frem. Og i lørdags kedede jeg mig lidt så jeg fik simpelthen et indput der sagde "Marie sy dig en kjole" så det gjorde jeg så og vil gerne dele resultatet med jer :).
(må gerne kommenteres :-)

Foran. 


Det her er min yndligs kjole . jeg har købt den i Norge i H&M  for 50 kr. og jeg syntes selv at det var et super køb!. 
syntes det er en fed detalje med nettet over barmen, syntes det ser godt ud. og man kan have den på til fest, og også som almindelig sommer kjole den er lidt fræk og  en smule kort men det er jo sommer :-)
Bagved.


 Det er så min hjemme syet kjole :-)
en smugle kort' men så kan man jo lægge en detalje ved at tage et par super smarte leggins inden under :-)
som jeg vil sige kort, festlig, og fræk .








Når kjolen er på :-)


Syntes at kanten er en fed detalje :-).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar